WAŻNE: na naszych strona stosujemy pliki cookie.
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
Home Who we are Our customers Our services and products Quality Policy Environmental Management System Contact Jobs in Regenersis FAQ
Regenersis
Regenersis is a leading provider of after sales product support services to man
If a product fails we will fix it, if the product is no longer in use we will find a new market for it and if it is beyond use we will recycle it safely and responsibly.
Our services
Scope of services
-Repairs
-Testing and diagnosis
-Refurbishing
-Technical support
-End-user customer service
-Service points network management
Products
-Mobile phones
-PDA
-Notebooks
-Modem cards
-Computer motherboards
Najczęściej zadawane pytania

Bankowość elektroniczna a sprzęt oddany do serwisu

W związku z udostępnieniem klientom nowych narzędzi do realizacji płatności bankowych uprzejmie przypominamy o konieczności usuwania wszelkich dodatkowych komponentów elektronicznych nie powiązanych bezpośrednio z serwisowanym produktem, np.

naklejek kart płatniczych Pay Pass,
kart SIM NFC (sim centric),
kart microSD z zainstalowaną aplikacją płatniczą

z produktów wysyłanych do naprawy.

Właściciel telefonu ponosi odpowiedzialność za udostępnienie tych komponentów osobom trzecim, dlatego rekomendujemy usuwanie ich z produktów na czas naprawy.

Jak mogę wysłać telefon do serwisu?

W celu przekazania telefonu do naprawy, należy zwrócić się do sprzedawcy telefonu lub Autoryzowanego Punktu Serwisowego znajdującego się najbliżej Twojego miejsca zamieszkania. Lista punktów serwisowych Regenersis dostępna jest tutaj.

Zapraszamy także do skorzystania z możliwości osobistego oddania telefonu do naprawy w punkcie przyjęć przy Autoryzowanym Centrum w Jankach.

W przypadku braku możliwości kontaktu z lokalnym sprzedawcą lub Autoryzowanym Punktem Serwisowym prosimy o wysłanie urządzenia do naszego Centrum Serwisowego w następujący sposób:

- jeśli nie posiadacie Państwo loginu przesłanego przez Regenersis wystarczy:

  • zamówić kuriera firmy DPD dzwoniąc na dedykowaną infolinię DPD dla klientów Regenersis 22 571 52 52
  • podać adres, na który ma przyjechać kurier DPD i liczbę listów przewozowych;
- jeśli posiadacie Państwo loginu, dostarczony przez Regenersis pocztą elektroniczną, wtedy:
  • przede wszystkim zapraszamy do skorzystania z instrukcji zamawiania kuriera przesłanej przez nas do naszych klientów,
  • wyjątkowo można także zadzwonić na dedykowaną infolinię DPD i podać swoj login oraz liczbę listów przewozowych.

Jeden list przewozowy jest dedykowany dla maksimum 24 urządzeń w przesyłce. W przypadku większej liczby urządzeń prosimy zamawiać odpowiednią liczbę listów przewozowych.

Zastrzegamy, że w przypadku nieuzasadnionej wysyłki na koszt Regenersis, zostaną naliczone koszty transportu.

Jakie urządzenia mogę wysłać do naprawy w Regenersis?

Regenersis jest autoryzowanym serwisem telefonów komórkowych i smartfonów marki Nokia, Samsung, HTC, naprawia także iPhone sprzedawane przez T-Mobile, Orange i Play, modemy Huawei (tylko sprzedawane przez sieci Orange, Plus i na gwarancji producenta) oraz laptopy marki Samsung, jak również jest serwisem tabletów Samsung i HTC.

O czym pamiętać przed wysyłką sprzętu do serwisu?

Przed wysłaniem jakiegokolwiek urządzenia do serwisu prosimy o wykonanie zapasowej kopii danych zawartych w telefonie i upewnienie się, że wszelkie osobiste i wrażliwe informacje zostały usunięte z urządzenia.

Jakie dokumenty dostarczyć, aby uzyskać serwis gwarancyjny?

W celu wysłania urządzenia do naprawy gwarancyjnej, prosimy zadbać o to, aby do przesyłki były dołączone następujące dokumenty:


  • uzupełniona karta gwarancyjna, bez skreśleń z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym IMEI telefonu lub numerem seryjnym dla laptopów,
  • kserokopia dowodu zakupu lub umowy z operatorem,
  • formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi do kontaktu z Klientem.

Jeżeli podczas zakupu urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej (dotyczy urządzeń HTC oraz iPhone), proszę dołączyć dowód zakupu z numerem seryjnym SN lub 15-cyfrowym numerem IMEI urządzenia.

Skąd mogę wziąć numer IMEI lub SN sprzętu?

Numer IMEI i/ lub SN (Serial Number lub S/N) są umieszczane na naklejce znamionowej w telefonie znajdującej się pod baterią.

W wypadku laptopów SN są różnymi ciągami znaków zapisanymi także na naklejce znamionowej przyklejonej najczęściej na spodzie laptopa.


IMEI jest ciągiem 15 cyfr, który jest także zapisany w telefonie, po wybraniu kodu *#06# pokaże się na wyświetlaczu.


IMEI i SN występują w telefonach HTC, Samsung, iPhone oraz modemach Huawei.

IMEI samodzielnie występuje na naklejkach w telefonach Nokia. SN samodzielnie występuje w laptopach Samsung.

Jaki jest okres gwarancji na urządzenia / akcesoria?

Każdy z producentów sprzętu ustala własne warunki do skorzystania z gwarancji na sprzęt. Poniżej przedstawiamy zestawienie czasów obowiązywania gwarancji, okresy obowiązywania rozpoczynają się w dniu pierwotnego zakupu sprzętu, dotyczą telefonów i laptopów oraz akcesoriów zakupionych w zestawie z nimi. W razie wątpliwości podstawą do rozstrzygnięcia są zapisy w karcie gwarancyjnej dotyczącej produktu.


NOKIA
Telefony NOKIA - 24 miesiące gwarancji.
Akcesoria NOKIA: bateria, zestawy słuchawkowe, ładowarki, obudowy - 6 miesięcy gwarancji.
Nośniki danych NOKIA CD-ROM - 3 miesiące gwarancji.
Karta pamięci NOKIA - 24 miesiące gwarancji.
Zestawy Bluetooth NOKIA - 6 miesięcy gwarancji.


Samsung
Telefony Samsung - 24 miesiące gwarancji.
Akcesoria Samsung: ładowarka, bateria, zestaw słuchawkowy, karta pamięci - 6 miesięcy gwarancji.
Słuchawki Bluetooth - 12 miesięcy gwarancji.
Laptopy Samsung - 24 miesiące gwarancji.
Zasilacz do laptopa - 24 miesiące gwarancji.
Bateria do laptopa - 6 miesięcy gwarancji.


HTC

Telefony HTC - 24 lub 12 miesięcy w zależności od dokumentu gwarancji dołączonego do telefonu podczas sprzedaży .

Akcesoria HTC - 12 miesięcy w przypadku akcesoriów (dołączonych do opakowania urządzenia przenośnego lub sprzedawanych oddzielnie), za wyjątkiem kart pamięci.



HUAWEI
Modemy Huawei posiadają 24 miesiące gwarancji.
Akcesoria - 12 miesięcy.
Baterie – 6 miesięcy.

iPhone
Urządzenia i akcesoria iPhone - 12 miesięcy gwarancji.

Co, jeśli nie mam karty gwarancyjnej, a telefon wg dok. zakupu jest jeszcze na gwarancji?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z producentem telefonu w celu ustalenia możliwości wystawienia duplikatu karty gwarancyjnej.


SAMSUNG: Prosimy o kontakt z producentem Samsung 801 672 678 (801 MSAMSUNG) lub 022 6079333 adres strony producenta: www.samsung.com/pl


NOKIA: Producent wystawia duplikaty karty gwarancyjnych,


kontakt:
Nokia Poland Sp. z o.o.
ul. Stanisława Żaryna 2b, V piętro, budynek C
02-593 Warszawa
tel. +48 22 2030310
faks +48 22 2030311

HTC: Ten producent, nie wystawia duplikatów kart gwarancyjnych, klient może reklamować urządzenie na podstawie faktury/umowy.


HUAWEI: tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu duplikat karty gwarancyjnej można będzie nabyć odpłatnie w Regenersis.

Mam telefon pochodzący z innego kraju EU, czy możecie go naprawić?

Podstawą do ewentualnej obsługi są zapisy w kartach gwarancyjnych producentów.


Telefony Nokia pochodzące z rynku EU, są obsługiwane bezpłatnie na podstawie dowodu zakupu z nr IMEI przez 24 miesiące od daty zakupu.


Telefony Samsung pochodzące z rynku EU są przyjmowane przez 24 miesiące na podstawie dokumentu zakupu z nr IMEI z kraju pochodzenia urządzenia - decyzja o ewentualnej, bezpłatnej naprawie jest podejmowana po kontakcie serwisu z producentem.


Laptopy Samsung są bezpłatnie obsługiwane przez 12 miesięcy gwarancji na podstawie dowodu zakupu z kraju pochodzenia urządzenia. Naprawiane są urządzenia pochodzące z wybranych krajów zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia.


Telefony HTC pochodzące z rynku EU są serwisowane na podstawie dowodu zakupu z nr IMEI z kraju pochodzenia urządzenia -- decyzja o ewentualnej, bezpłatnej naprawie jest podejmowana po kontakcie serwisu z producentem.


Urządzenia iPhone pochodzące z zagranicy nie są obsługiwane.


Urządzenia Huawei pochodzące z obcego rynku zagranicznego nie są obsługiwane.

Jak mogę naprawić telefon po gwarancji?

Wysyłając telefon do naprawy prosimy zamówić kuriera DPD na koszt Regenersis, zgodnie z instrukcją z pytania nr 1. Koszty transportu będą rozliczone w procesie naprawy, w wysokości 30 zł netto, które doliczymy do faktury.

Propozycja naprawy odpłatnej zostanie Państwu przekazana na podany adres e-mail lub telefonicznie. Zaproponowana wycena przekazywana jest poprzez odnośnik (link) do strony WWW, na której należy zaakceptować lub odrzucić propozycję naprawy odpłatnej. Na tym samym odnośniku (linku) prosimy o zamieszczenie danych do faktury. Po naprawie odpłatnej telefon jest skierowany do Klienta z płatnością za pobraniem u kuriera. Prosimy, aby na formularzu zgłoszeniowym był zamieszczony adres e-mail lub telefon kontaktowy do Państwa.

Jaki okres gwarancji obowiązuje na usługę odpłatną?

Gwarancja usługi wykonanej naprawy odpłatnej przez Regenersis wynosi 3 miesiące. W przypadku zgłoszenia Klienta w ciągu trzech miesięcy od wykonania usługi, serwis po ponownej diagnozie weryfikuje zasadność podjęcia reklamacji odnośnie poprzednio wykonanej usługi odpłatnej.

Jak zabezpieczyć przesyłkę?

Zadbaj o urządzenie w czasie transportu. Telefon zabezpiecz folią bąbelkową oraz zapakuj do pudelka. Dołącz kartę gwarancyjną wraz z dokumentem zakupu oraz formularzem zgłoszenia do naprawy, który jest dostępny tutaj.

W przypadku gdy usterka telefonu jest bezpośrednio związana z używanym akcesorium do telefonu prosimy o dołączenie również baterii/ ładowarki/ zestawu słuchawkowego lub innych. Wysyłane akcesoria powinny być wymienione w wysyłanej dokumentacji. Ułatwi to diagnozę uszkodzenia.

Jak wypełnić prawidłowo list przewozowy?

Kurier pojawi się z odpowiednio wypełnioną dokumentacją, jeśli zostanie zamówiony zgodnie z instrukcją.Jedyną informacją, jaką trzeba wskazać na liście oraz naklejce na paczkę, jest liczba urządzeń wysyłanych do Regenersis Warsaw. Prosimy o wyraźne wpisy na liście przewozowym i załączenie specyfikacji zawartości do przesyłki.

Jak sprawdzić zawartość odbieranej przesyłki?

Przesyłkę powinno się rozpakować przy kurierze i sprawdzić jej zawartość z opisem zawartym na liście i dokumentach.

Co zrobić, kiedy się nie zgadza zawartość paczki lub paczka jest uszkodzona?

W przypadku stwierdzenia niegodności zawartości przesyłki lub uszkodzenia jej zawartości podczas odbioru przesyłki należy:


  • Sporządzić reklamację w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej (opisanie rozbieżności między dokumentacją, a zawartością przesyłki) tzw. protokół szkodowy,
  • Zgłosić niezwłocznie reklamację do serwisu (e-mail, faks, kontakt telefoniczny),
  • Wysłać do Regenersis (Warsaw) uszkodzony wyrób wraz z kompletem dokumentów i zgłoszeniem reklamacji oraz opakowaniem.

Jaki jest cennik usług?

Aktualne cenniki można znaleźć tutaj
CERTYFIKATY:
Our AWARDS:
Regenersis PLC
News
Punkty serwisowe
BiałystokBielsko-BiałaBydgoszczGdańskGliwiceLesznoLublinPoznańRadomRybnikSiedlceSuwałkiTarnówToruńWarszawa
Skip Navigation Links
Home
Privacy policy